Huolto

Tuotevian ilmetessä pyydämme sinua toimimaan näiden ohjeiden mukaisesti.

1. Savo-tuotteesi tai BORA-laitteesi on hankittu alle kaksi vuotta sitten (Savo liesituulettimilla ja BORA-laitteilla on 2 vuoden takuu): Jätä huoltopyyntö täyttämällä alla oleva huoltotilauslomake. Jos kuitenkin olet rekisteröinyt BORA-laitteesi, BORA tarjoaa kolmannen vuoden takuun. Jos siis BORA-rekisteröity BORA-laitteesi on hankittu alle kolme vuotta sitten: Jätä huoltopyyntö täyttämällä alla oleva huoltotilauslomake.

Palvelun nopeuttamiseksi pyydämme täyttämään mahdollisimman paljon lomakkeen tietoja; erityisen tärkeä on kuva laitteen tyyppikilvestä (löytyy yleensä rasvasuodattimen takaa). Alla näet esimerkkejä tyyppikilvistä. Jos laitteesi tyyppikilpi ei täsmää esimerkkikuvien kanssa, ota siitä kuitenkin valokuva ja liitä lomakkeen mukaan.

Huoltopalvelumme käsittelee huoltotilauksesi viimeistään seuraavana arkipäivänä. Paikallinen huoltoliike on sinuun yhteydessä 1-2 viikon kuluessa.

2. Savo-tuotteesi on hankittu yli kaksi vuotta sitten (takuu ei voimassa): Ota yhteyttä valtuutettuun huoltoliikkeeseen, josta saat korjausapua sekä varaosia. Löydät lähimmän huoltoliikkeen täältä.

3. Elica: Ota yhteyttä Elican valtuutettuun huoltoedustajaan kkfi@whirlpool.eu, puh. 09-6133 6235.

4. Gutmann: Ota yhteyttä meihin sähköpostitse: huolto(at)savo.fi

5. BORA-laitteesi on hankittu yli kaksi vuotta sitten tai BORA-rekisteröity laitteesi yli kolme vuotta sitten (takuu ei voimassa): Ota yhteyttä meihin sähköpostitse: huolto(at)savo.fi.

Kaikissa tapauksissa voit myös ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse, huolto(at)savo.fi

Tuotteen palauttaminen: Mikäli olet sopinut tuotteen palautuksesta Savo:lle, tulosta alla olevasta linkistä asiakaspalautuslomake ja laita se täytettynä palautettavaan pakettiin. Voit myös kirjoittaa lomakkeen tiedot mille tahansa paperille, mikäli käytössäsi ei ole tulostinta. Tutustu myös Usein kysyttyä -sivuun, apu saattaa löytyä jo sieltä.

  

Huoltotilauslomake

  • Tuotetiedot

  • Pudota tiedostot tähän tai
    Pyydämme lisäämään liitteeksi kuvan laitteen tyyppikilvestä sekä muita selventäviä kuvia viasta.
  • Ostotiedot

  • Ilmoittajan tiedot

  • Ilmoita mikäli olet ollut asiasta aikaisemmin yhteydessä johonkin henkilöön Savossa.
  • Osoite, jossa tuote on asennettuna

    Täytettävä vain jos eri kuin ilmoittajan osoitetiedot.
  • Tietojen lähetys

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.